Translate

piątek, 1 czerwca 2012

siema

no więc musicie mi pomóc bo nie potrafię się zdecydować co do postaci , potrzebuje 2 dziewczyn, takie imprezowiczki, ciężkie charaktery lubią się wpakowywać w kłopoty itp. które najlepsze ?
+ jestem otwarta na wasze propozycję, bo ja nie mam dużo zdjęć dziewczyn, tak jakoś wyszło że mam więcej foci chłopaków ; D a chciałabym, jakieś niezłe dupy xD

1.                                                                                        
2.
3.
4.
5.
6.
7.
 8.
9.
10.
11.
12.


Była bym wdzięczna gdybyście dorzucili swoje propozycję, bo niby każda z tych pań jest na swój sposób piękna , jednak chcę też poznać wasz gust, a może któraś spodoba mi się bardziej niż te tutaj i za widnieje na moim nowym blogu ? ;> więc podsyłajcie swoje propozycje ; *** <3

ps. w komentarzach piszcie swoje 2 faworytki ; )

podesłane przez was:
13.
14.










13 komentarzy:

  1. Ja tam stawiam na rudą dziunię z 6 i blondi z 8. Reszta taka jakaś słodzia i niewinna się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz z pozoru może mogą wyglądać na grzeczne :D

      Usuń
    2. No w sumie pozory mylą. Ja tylko podałam swoje propozycje :D

      Usuń
    3. zazwyczaj właśnie tak jest i niestety oceniają nas po tym jak wyglądamy :x Cieszę się z tego powodu i podobają mi się one + czekam na kolejne ;D

      Usuń
  2. 3, 12 ;D Jak chcesz to mogę Ci wysłać kila moich zdjęć które mam na kompie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem za 6 i 9 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 3, 6 , 8 :D zapraszam do mnie: www.we-will-never-grow-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hahhahhahaha ja 5 mam od pęczki. ona cały czas farbuje włosy. -,- naturalnie ma blond, ale miała też: brązowo-białe, fioletowe, czarne, różowo-żółte. dłuuuugo by wymieniać :D

    OdpowiedzUsuń