Translate

wtorek, 12 czerwca 2012

BOHATEROWIE


Blair(Bler) Hart (17 lat) - jej rodzice rozwiedli się gdy miała 4 lata, po rozwodzie zamieszkała z ojcem w Polsce a matka wyjechała do Anglii. Miesiąc temu zmarł jej ojciec, więc musi przeprowadzić się do mamy.
Jest wysoka i szczupła , ma krwisto czerwone zazwyczaj rozczochrane lub niedbale upięte długie włosy , jej czarne oczy są niespotykane i tajemnicze. Lubi sport, jest wiernym kibicem Wisły Kraków a w lidze mistrzów FC BARCELONA . Od dziecka jeździ na deskorolce i gra na gitarze , ma również piękny i nietypowy głos. Nie słucha innych zawsze robi to co chce, nie daje sobie pomóc , jeśli co czegoś dąży chce aby to była wyłącznie jej zasługa. Często się kłóci, pyskuje i wdaje w bójki.

Chuck(Czak) Archibald (20 lat) - syn z 1 małżeństwa obecnego męża mamy Blair. Wysoki, nieokrzesany chłopak, totalny kobieciarz , lubi przygody na jedną noc, twierdzi, że to się zmieni gdy spotka tą ,jedyną' . Lubi imprezować, jeździ na deskorolce i bmx-ie ,w zeszłym roku zdobył mistrzostwo Anglii w zawodach skejtów. Uwielbia grać na konsoli , twierdzi również, że jego dziewczyna musi tak samo jak On to kochać, bo inaczej się nie dogadają. Ma błękitne kuszące i zadziorne spojrzenie , w uszach nie wielkie tunele.

Anthony Archibald (39 lat) - ojciec Chucka i Tonego. Reżyser filmowy , ojczym Blair . Mąż Eleanor.

Eleanor Archibald (45 lat) - mama Blair i Tonego. Macocha Chucka. Pracuje w firmie swojego męża.
Tony Archibald(5 lat ) - syn Eleanor i Anthonego , przyrodni brat Blair i Chucka. Od roku uczy się grać na pianinie oraz chodzi na lekcje tańca nowoczesnego( hop-hop) , lubi również grać w nogę , ma ciemno brązowe oczka. Jest strasznie wygadany i przyjaźnie nastawiony do wszystkich ludzi.

Tych oto panów na pewno bardzo dobrze znacie, Niall, Louis, Zayn, Harry i Liam i wiecie jacy są ; ) członkowie 1D .
------------------------------------------------------------------------------------------------
Elodie (Di) Waldorf (17 lat) - Była dziewczyna Harrego , obecnie najlepsza przyjaciółka 1D. Jaka jest ? Dowiecie się czytając kolejne rozdziały ; *

Napisałam a to wszytko dzięki temu, że wszytko pozdawałam , ludzie ogarnijcie mam tylko 4 czwórki na koniec O.o w tym reszta to piąteczki i 5 szósteczek ( oczywiście razem z WOSem , informatyką i techniką z których ocena przechodzi mi z zeszłego roku <3  kurwa jaram się !




6 komentarzy:

  1. Kurwa dziewczyno, Kocham Cię! Nareszcie dodałaś! <3 Nie mogę się doczekać, kiedy dodasz coś następnego :D
    Ja pierdole, ale z Ciebie kujon, ale gratuluję :P :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mwahahahahah kujon , dziewczyno ja kompletnie nic nie robiłam , no może trochę się za siebie wzięłam w 3 klasie ale w 2 miałam 5 zagrożeń i średnią 3.0 na koniec <3 Ale w 3 klasie już tak nie wypadało , hahaha a po za tym ... rodzice ;x niezły dym :D dodam postaram się jak najszybciej , ale na pewno nie w tym tygodniu bo mam wycieczkę i lecimy do Paryża ze szkoły :D teraz się będę wszystkim chwalić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz jestem w 2 i póki co to bd miała chyba tylko 3 trójeczki, więc git. W 3 też się bd starać, bo mam zamiar dostać się do dobrego LO ;) Łoo kurde, to have fun i zrób duuuużo zdjęć :D

      Usuń
  3. no właśnie dlatego się za siebie wzięłam w 3 klasie i chyba widać różnice :D Boże babcia jest ze mnie dumna <3 Kocham swoją Babcię, robi dobre obiady :D będę, zdjęć na pewno mało nie będzie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawaj pierwsze rozdział i prolog! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. już lubię Blair :D dodaj szybko rozdział :D zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń