Translate

czwartek, 28 czerwca 2012

rozdział 4

Chuck
Zaczynają się koszmarne dni dla Bi, musi w sumie poderwać mojego ojca , chociaż to nie będzie trudne , co jak co ale On zawsze leciał na młodsze.
2 dni później
Łooł nieźle jej to idzie , ojciec już jej je z ręki , kto by pomyślał, że wystarczy być milutkim a On już chodzi przy niej jak w zegarku. Nie mam pojęcia jak Ona to zrobiła ale zaproponował jej, żeby się z nim dziś napiła O.o Mnie ma nie być w domu , więc powinna na niego uważać, znam go i wiem, że On coś knuje jednak Bi wie co robi i do czego dążymy więc będzie ostrożna a zarazem skuteczna.

Anthony
Nie mam pojęcia co się stało Bi , ale strasznie się zmieniła , podoba mi się ta zmiana ; > Nie ma Eleanor więc mogę to wykorzystać ; > Nie jestem spokrewniony z Blair a Ona jest już prawie dorosła. Z El od dłuższego czasu również mi się nie układa , może i racja że to przeze mnie ale nie tylko.
WIECZOREM
-Bi to jak napijemy się dziś ?
-Ale serio? Myślałam, że żartujesz , bo wiesz ja nie mam jeszcze 18 lat.
-To nic już nie wiele Ci brakuje , a z ojczymem się nie napijesz ?
-No w sumie czemu nie - uśmiechnęła się
Blair
Kurde w sumie to jak na 39 latka to Antonio się zajebiście trzyma. Sam fakt jak byłam z nim wczoraj w sklepie i wszystkie laski oglądające się za nim i to młode i stare O.o Szkoda, że jest taką pipą która posunęła by nawet ładną 10-latkę -.- Ale za niedługo mu się odechce takich igraszek.
Usiedliśmy w salonie na stole była kolacja świece i wino , Boże jaka tandeta , On na serio myśli, że ja na niego lecę -.-
-Kolacja ? Mieliśmy się tylko napić ...
-Owszem , ale nie wolno pić na pusty żołądek - ja tam nic przeciwko nie mam , jeśli chodzi o jedzenie to zawsze spoko
-Okej ,jak chcesz ; )
Zjedliśmy kolację wypiliśmy po 3 kieliszki wina , chyba muszę przynieść coś mocniejszego
-Co powiesz na skosztowanie typowo polskiej wódeczki ? - miałam w torbie jeszcze chyba z 3 flaszki gorzkiej żołądkowej z Polski, akurat jest idealna okazja żeby się jej napić , sądzę, że Antonio nie jest przyzwyczajony do takiej wódki ;D
-Oczywiście , nigdy nie piłem a więc z chęcią spróbuję - przyniosłam i polałam
-Ale ostrzegam ta wódka nieźle daje do głowy i do żołądka
-Nie takie rzeczy się piło Bi - hahaha się przekonamy , aż chce zobaczyć jego minę jak spróbuje
-To zdrowie
-Zdrowie ... O faktycznie mocna i dość orginalny smak
-Dla mnie nic nowego
Wypiliśmy całą butelkę na pół, mi nic nie było ja praktycznie wychowałam się na tej wódce więc przywykłam ale Antoniemu języczek się rozplątał ale niestety też obudziły się w nim uczucia do mnie -.- Rozmawialiśmy dość długo nie umiałam skierować tematu rozmowy na zdrady kobiety i tp. ale w końcu mi się udało ...
-Mogę Ci zaufać Bi ?
-Oczywiście, że możesz - przytuliłam go 
-Na pewno Chuck Ci już powiedział, że spałem z masą dziewczyn młodszych ode mnie i nie tylko , nie kłamał to prawda.
-Wiem o tym , samo twoje zachowanie w stosunku do mnie mnie o tym uświadomiło - kurwa zaczyna się gra , w co ja się wpakowałam no ale miejmy nadzieję , że się chociaż uda
-Ty mnie możesz teraz olać, ale mi na Tobie zależy wiem popełniłem masę błędów , ale w Tobie się zakochałem , czuję , że to właśnie Ty jesteś tą jedyną - Boże jak On pierdoli -.- ta wódka mu musiała konkretnie zaszkodzić
-Nie wierze Ci , mówisz tak pewnie każdej ładnej dziewczynie której robisz dziecko na boku !
-Nie ! Nie prawda ! To się stało tylko raz , jeszcze nawet nie byłem z twoją matką !
-Co ? - nie wiedziałam o co chodzi ... po chwili zorientowałam się, że On ma jakieś dziecko na boku ! Tak ! Wiedziałam, że coś się na niego znajdzie , teraz wystarczy się czegoś więcej dowiedzieć - Masz dziecko ?
-Tak ale nawet nie wiem jak się nazywa wiem jedynie że to dziewczynka
-Kiedy to było ?
-Dawno , ta sama historia co z Chuckiem , tylko że Chucka matka umarła więc ja musiałem się nim zająć , teraz się cieszę bo wiem że zachowałem się jak dziecko , teraz bym tak nie postąpił uwierz mi !
-Ile lat temu to było pytam się !?
-Nie wiem , z jakieś 17 albo 18 lat temu
-Boże masz dziecko w  moim wieku jesteś tego świadomy !
-Tak Bi , ale to przeszłość teraz nic się nie liczy tylko Ty - ja jebie jaki On jest najebany , aż mi się śmiać chce , no ale w sumie 0,7 na 2 + całe wino to nie mało
-Wiesz chociaż jak się nazywała ta kobieta ? nagle wziął mnie i posadził na sobie , nie mogłam nic zrobić , bo musiałam się dowiedzieć jak się nazywała ta kobieta
-Tak - zaczął mi wsuwać rękę w majtki i całować po szyi
-Jak ?
-Evans
-A imię ?
-Chyba Serena ale nie pamiętam to było bardzo dawno , po za tym po co to teraz komu. - nagle poczułam jego rękę w majtkach. Odpiął mi spodenki i całował po brzuchu schodząc coraz niżej , zaczął delikatnie zsuwać mi spodenki a następnie zębami ściągał majtki , poczułam jego język na moich wargach sromowych .Brnął coraz głębiej i głębiej aż doszedł do mojej łechtaczki ,zaczął wykonywać językiem okrężne ruchy wokół niej a później zaczął ją jeszcze do tego lekko przygryzać, czułam się niesamowicie, widać że ma doświadczenie w takich sprawach.
*Następnego Dnia
Wstałam z niezłym bólem głowy , ale uj z tym ważne, że mam coś na Antonia. Zeszłam na dół i sięgłam do 
lodówki po butelkę mleka , po chwili usłyszałam zmarniony głos
-Blair,co się wczoraj stało ? - gdy to usłyszałam miałam ochotę podskoczyć ze szczęścia , nie wie co się wczoraj wydarzyło i co mi powiedział co oznacza, że On nic na mnie nie ma, jak by się coś stało to nie może powiedzieć matce, że ja go do tego zmusiłam czy coś , bo nie pamięta a gdyby pamiętał i bym mu podpadła na pewno by tak zrobił
-Nic, zjedliśmy kolacje wypiliśmy wino , potem całą 0,7 wódki i oboje poszliśmy spać
-A mówiłem coś o czym raczej nie powinienem
-E tak , zdradziłeś mi że El jest kiepska w łóżku niestety tylko tyle ciekawych informacji
-O Boże tylko jej tego nie mów
-Spoko chociaż powiem Ci, że ja też bym się obeszła bez tej wiadomości - puściłam mu oczko i poszłam do siebie
Zadzwoniłam do Chucka, opowiedziałam mu wszytko i umówiliśmy się na lunch o 13 w naszej ulubionej knajpce, żeby obmyślić dalszy plan działania.

Co wymyślą ? Chcecie się dowiedzieć , to komentujcie i dodawajcie do obserwowanych xoxo buziaczki Kejt <3

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam , miałam dodać we wtorek ale niestety nie było 5 komentarzy , przyznam, że mi z tego powodu przykro ponieważ wcześniejszy rozdział dodałam bodajże w sobotę więc było trochę czasu.
Tak więc wiecie, że trzymam się ciągle reguły 5 komentarzy , pozdrawiam ; * <3
+haha sorka za wątek intymny, pewnie nie wszystkim się spodobał ale obiecałam przyjaciółce :D






18 komentarzy:

  1. Mwahahahha, pozdro, fajną rozrywkę jej zafundował :D O łeee, gorzka żołądkowa ;< Się nie dziwię, że szybko poszło... KOMENTOWAĆ MI TU, BO CHCĘ NASTĘPNY! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, zapraszam na nowy rozdział na http://mean-hungry-lovers.blogspot.com/ - Alice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowo, ciekawe co będą mieć na Anthoniego. zapraszam do mnie ; we-will-never-grow-up.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  4. dodam jeden żeby było :) Czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem 5 :D kiedy dodasz kolejny ?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziś dodałam a tu już 5 O.o miłe zaskoczenie <3
      Nie wiem, może w niedzielę ; *

      Usuń
  6. w niedziele? jeszcze 3 dni . Dodaj wcześniej :D najlepiej jutro z okazji wakacji :D pasuje iść do szkoły po świadectwo :D i zobaczyłam nowa postać w bohaterach , co o niej będzie ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie ma tak dobrze , za wcześnie na nowy :P Co prawda jest już gotowy , ale jeszcze nie dodam :)
      Oj no trzeba ! Po świadectwo a potem oblać skończenie gim , w moim wypadku :D oczywiście pijemy pepsi :D Tajemnica , ale osobom o zaciętym charakterze powinna się spodobać :D

      Usuń
    2. już myślałam ze sok :D co jak co ale dobry sok nie jest zły :D

      Usuń
    3. sok ? lubię sok , ale kiedyś w podstawówce zrobiliśmy zawody kto szybciej wypije 1L soku pomarańczowego ... wygrałam , ale potem go zwróciłam , więc mam taki mały uraz :< HISTORIA ŻYCIA !

      Usuń
    4. trzeba było zrobić grejfrutowym, i tak go nikt nie lubi :D ja sie zawsze śmieje bo kiedyś sobie pisze z takim chłopakiem i on mi mówi ze chodzi do baru pić, no to ja mu na to, ze chyba sok. A on: nie. Pepsi :D śmiesznie było.

      Usuń
    5. fu, grejfrtowy. Najlepiej pomidorowym ! Hahaha no a co Ty sobie myślisz, że chodził by na sok do bary ? no heloł sok to On może ma w domu !

      Usuń
    6. pomidorowego zakładam ze byś nie przełkneła, a grejfrutowy jeszcze ujdzie :D pepsi ze szczesnym, wtedy go zrozumiem :D

      Usuń
    7. nie no co ty piła bym jak oranżadę :D ... czyżby kolejna szalejąca za szczęsnym ?! Bitch ja chce pepsi z Lewym ! Bo z Messim już mam <3

      Usuń
    8. ja chciałam sobie wczoraj wypić oranżadę na komersie, ale ktoś tam napluł i pływały resztki jedzenia :x bitch please, szesnego znam od 2 lat już , ale i tak SMUDA rules. On to jest sexowny, szkoda ze ma żonę :<

      Usuń
    9. mmm smacznie , mogłaś pić miała więcej wartości odżywczych! Smuda ? Ruchał by jak kuna w agrście ! Znasz Szczęsnego ?:D No może jeszcze osobiście :D
      ej w sumie możesz pisać na gg , bo nabijamy komentarzy nie dotyczących bloga :D ;*

      Usuń
  7. Fuck, jakie to zbereźne O.o Hah xd
    Zayn i Chuck gejami? Masz wyobraźnie. Co prawda trochę zrąbaną, ale ja też nie należę do normalnych xd
    Łejtam na nexta ;3
    Do następnego zbereźniku! xd

    OdpowiedzUsuń